בדרך לנאום באו"ם • מאוכזב, שהנושא האיראני לא העסיק את המשתתפים בעצרת"

    דוד לזר No Comments on בדרך לנאום באו"ם • מאוכזב, שהנושא האיראני לא העסיק את המשתתפים בעצרת"
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא אמש לארצות הברית, לדיוני העצרת השנתית של האו"ם, מחר (חמישי) הוא עתיד לנאום בפני העצרת הכללית על האיום האיראני, בעקבות ההסכם שנחתם בין המעצמות לטהרן.

    שליחינו לניו יורק צבי טסלר מסר כי בשיחה עם כתבים טרם צאתו לניו יורק הביע ראש הממשלה אכזבה מכך שהנושא האיראני לא העסיק רבות את המשתתפים בעצרת.

    ברשת החברתית כתב ראש הממשלה בעת צאתו לניו יורק: "אני בדרך לעצרת האו"ם בניו-יורק. בכל פעם שאני נואם באו"ם אני מרגיש זכות ואחריות גדולה לומר את האמת בפני העולם למען אזרחי ישראל, למען מדינתנו".

    מלשכת נתניהו נמסר כי ראש הממשלה עובד על הנאום בימים אלה והנאום צפוי להיות מאוד עוצמתי, כלשונה.

    וכאן בישראל, ח"כ חיים ילין מ'יש עתיד' תקף את נתניהו בעקבות ירי הרקטות אמש מעזה לישראל. ילין אמר, "אדוני ראש הממשלה בניו יורק אין צבע אדום, ונאומים לא עוצרים קסאמים ואבנים".

    עוד הוסיף ילין כי "שימוש בכוח צבאי ומלחמה קשה בטרור הם רק חלק מהדרך להיאבק בטרור, צריך גם אומץ מדיני. נתניהו די לדיבורים, הגיע הזמן למעשים! דיפלומטיה יכולה להיות קשה ומסובכת, אבל מנהיג אמיתי צריך לדעת להוביל ולקבל החלטות. תפסיק לנהל את הסכסוך ולאפשר את המשך הירי, נצל את הביקור באו"ם להובלת הסדר אזורי שייתן שקט ותקווה לאזרחי המדינה".



    0 תגובות